Již 7. ročník soutěže o nejlepší turistický produkt k podpoře cestovního ruchu v daném regionu PROFI GO 2019 – turistický produkt je součástí doprovodného programu Mezinárodních veletrhů cestovního ruchu GO a REGIONTOUR 2019.
Organizuje ji společnost EfektMediA ve spolupráci s akciovou společností Veletrhy Brno a Asociací cestovních kanceláří České republiky. Soutěž je určena pro tříčlenné týmy složené ze studentů škol se zaměřením na cestovní ruch. Z každé školy se může zúčastnit jeden tříčlenný tým, vždy v jiném složení. Studenti mají za úkol vytvořit balíček neboli originální zájezd (turistický produkt) – kombinace služeb cestovního ruchu, který zviditelní vybraný region, ve kterém škola působí a nabídne ho předem jimi vybrané a nadefinované skupině klientů. Soutěž je rozdělena do 2 částí - odborná písemná práce v rozsahu 10 stran (uzávěrka do vánoc) a její následná obhajoba s prezentací přímo na velkém pódiu na brněnském výstavišti během veletrhu, tentokrát v pátek 18.1.2019. Soutěžní práce i obhajoby hodnotí porota složená z odborníků z oblasti cestovního ruchu. Letos nás reprezentovala děvčata třídy 2. T studijního oboru hotelnictví a cestovní ruch ve složení Jolana Tvrdoňová, Klára Filípková a Simona Pavková a byla to jejich premiéra. Děvčata se náročného úkolu zhostila na výbornou a v celkovém republikovém finále obsadila konečné 3. místo. Náš letošní originální turistický produkt s názvem "Na Slovácku po sedlácku" zaujal porotu i tím, jak děvčata v lidovém kroji zatančila choreografii na píseň "Nepij Jano, nepij vodu..." a všem chutnaly samozřejmě i vlčnovské vdolečky. Děvčatům patří velké poděkování za aktivní přístup, píli a ochotu, kterou věnovala přípravě této náročné soutěži a věřím, že si odnáší krásný zážitek, zkušenost a chuť do dalších klání v cestovním ruchu.